Wij bieden o.a. op maat ingerichte ondersteuning o.a. één-op-één begeleiding, begeleiding in kleine groepen, behandelgesprekken, psycho educatie, trainingen, schoolondersteuning. Dit kan zijn voor meerdere dagen in de week of één keer in de week of meerdere weken. Dit kan zijn bij ons op het centrum of bij u thuis. De keuze van de op maat ingerichte ondersteuning is afhankelijk van de indicatie en van uw zorgovereenkomst met ons.

Wij kunnen u ondersteunen bij verschillende eenmalige of veelvoorkomende hulpvragen. Zo kan het zijn dat u of een gezinslid o.a.:

• problemen ervaart op school, werk, in relaties of in het gezin
  • ontwikkeldoelen- en/of taken niet of onvoldoende kan behalen
  • in het gedrag niet of onvoldoende regie kan behouden in overeenstemming met de omgeving
  • het overzicht over financiën kwijt dreigt te raken of kwijt bent
  • dilemma’s of verschil van mening ervaart met betrekking tot de opvoeding van uw kind(eren)
  • last heeft van trauma’s
  • te maken heeft met problemen bij de uitvoer van een bezoekregeling

Op basis van de hulpvraag krijgt u bij ons één vast aanspreekpunt en één plan. Op deze wijze zorgen wij voor duidelijkheid, vertrouwen en veiligheid zodat u positieve ervaringen opdoet en uw rust en vertrouwen groeit.

Herkent u zich in één of meerdere van bovenstaande punten of heeft u een andere hulpvraag? Dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen. Samen zullen wij kijken naar wat wij voor u kunnen betekenen.